Home » פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות סיעודי

פינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות סיעודי

אנשים רבים אינם מודעים לאפשרות קבלת שירותי פינוי דירהפינוי דירה לקראת מעבר לבית אבות סיעודי המוצעים על ידי חברות מיוחדות המסייעות בנושא זה. בשנים האחרונות נכנסה לתודעת בני הגיל השלישי ומשפחותיהם, המתכוננים לביצוע מעבר אל בית אבות סיעודי, אפשרות קבלת שירות פינוי דירה מקיף, המתחיל באריזת החפצים, ממשיך בפינוי והובלה אל בית האבות הסיעודי ומסתיים בחיטוי וניקוי הדירה.

זהו תהליך ארוך, אשר כרוך במאמצים פיזיים ונפשיים גדולים מצד בני המשפחה או הקשיש. חברה מקצועית לפינוי דירה חוסכת את הקושי הזה והופכת את כל תהליך המעבר לקל ופשוט.

סידור הבית לקראת המעבר לבית אבות סיעודי

צוות מקצועי ומיומן עוזר לקשיש ולבני משפחתו בשלב הקשה ביותר: מיון החפצים. בתי הקשישים עמוסים בחפצים שנאגרו עם השנים, ובעת פינוי הדירה, יש לקבל החלטה לגבי מה עובר אל בני המשפחה ומה עובר עם הקשיש אל משכנו החדש בבית האבות הסיעודי.

בנוסף, יש לקבל החלטה לגבי החפצים ופרטי הריהוט שאין בהם שימוש יותר. החברה המטפלת בפינוי הדירה תוכל לסייע לקשיש ובני משפחתו בעת המעבר לסדר את הבית ולארגנו מחדש.

מתי כדאי לפנות לקבלת שירות חברת פינוי דירה?

החברות המספקות שירות פינוי דירות, מעניקות פתרונות במגוון מצבים, ובמיוחד בעת המעבר מבית המגורים אל בית אבות סיעודי. השירות ניתן במהירות ובמקצועיות תוך מתן תשומת לב לחפצים. החברה מבינה את התהליך הרגשי הטמון במעבר והצוות מעניק טיפול עדין ומכובד לחפצים האישיים אותם מותיר הקשיש מאחוריו, לוקח איתו או מעביר לבני המשפחה.

כדאי להסתייע בצוות של חברה המעניקה שירות פינוי דירה, על מנת להשליט סדר ולהפוך את תהליך המעבר אל בית האבות הסיעודי ממאיים לפשוט, קל ונוח, תוך חסכון הקושי הרגשי הטמון בתהליך.

פינוי דירה בעת מעבר לבית אבות סיעודי – יתרונות

בשכירת שירותי חברה מקצועית אשר מבצעת את הפינוי לקראת המעבר לבית אבות סיעודי, ניתן להבטיח גם שמירה על חוק הניקיון ומניעת מצב קבלת קנסות מהעירייה. חברת שירותי הפינוי מבצעת את כל התהליך תוך תיאום מול הגופים הרלוונטיים בעירייה או ברשות העירונית.

החברה המטפלת בפינוי הדירה מודעת לחוקי שמירת איכות הסביבה ומבינה במיון חפצים המוגדרים כפסולת רגילה או מסוכנת. השקט הנפשי של הקשיש ובני משפחתו יקרים מפז. בשכירת שירותי חברה מקצועית, הם יודעים שהריהוט, החפצים והבית הנשאר מאחור, זוכה לטיפול הטוב ביותר, וכך מבוצע המעבר אל בית האבות הסיעודי בצורה קלה וחלקה מכל הבחינות.

מה כולל השירות?

פינוי תכולת הדירה לקראת המעבר לבית אבות סיעודי, המבוצע במקצועיות של חברה מנוסה, נותן שירות של פינוי הדירה הכולל:

  • סידור הבית, מיון החפצים והרהיטים
  • פינוי מקצועי של הפסולת מתוך הדירה, המנוהל בהתאם לתכנית עבודה מוקפדת ומסודרת
  • ארגון מחדש של כל תכולת הבית
  • איסוף וקטלוג כל הפריטים אותם יש לפנות
  • הובלת תכולת הדירה אל אתרי פסולת מורשים באזור

החברה יכולה לקשר בין הקשיש ובני משפחתו לבין עמותות צדקה שונות שישמחו לקבל את החפצים כתרומה. החברה יכולה גם להעביר בעצמה את פרטי התכולה עבור בני המשפחה. קיימת אפשרות נוספת, לפיה חברות מסוימות יבצעו את השירות הזה ללא תשלום, תמורת קבלת תכולת הבית.

הודות לציוד מתקדם ומקצועי בו משתמשת החברה, פינוי הדירה לקראת המעבר לבית אבות סיעודי יכול להתבצע בהתאם לצרכי הדירה תוך התאמה לדרישות הקשיש ובני משפחתו. שימוש בשירותי חברת פינוי דירות מקצועית מהווה את הפתרון הטוב ביותר שניתן לקבל בעת המעבר המורכב.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715471

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר