Home » שירותי טלרפואה לקשישים סיעודיים

שירותי טלרפואה לקשישים סיעודיים

שירותי טלרפואה לקשישים סיעודייםהשימוש בטכנולוגיות ביתיות של טלרפואה מסייע לבני גיל הזהב, הנמצאים במצב סיעודי, להישאר בביתם במקום לקבל טיפול ארוך טווח במוסדות סיעודיים.

קשישים רבים מעדיפים להישאר בביתם ולהשתמש במכשירים המקלים על מצבם, במקום לעזוב את סביבתם המוכרת ולשלם כספים רבים על שהות במוסדות סיעודיים. מצב זה מקל גם על בני המשפחה המטפלים בקשיש. הם יודעים כי הוריהם הסיעודיים מטופלים היטב וכי בטחונם נשמר.

טלרפואה היא תחום מתפתח, חדשני ומשוכלל שיכול לזהות התחלת מצב אי ספיקת לב, חיישנים המנטרים את שימוש מכשירי חשמל מסוכנים בבית, כגון תנורי חימום חשמליים שהושארו דלוקים, וצגי מחשב ש"מדברים" אל הקשיש, מזכירים לו ליטול את התרופות, בסדר הנכון שלהן, ובודקים את מצבו הבריאותי הכללי.

מכשירי טלרפואה

קשישים סיעודיים המתגוררים בגפם יכולים לקבל לביתם מכשירים המסייעים להם להתמודד עם מצבים רפואיים. מכשירים אלו כוללים צגי מחשב, שרוול למדידת לחץ דם ומד חמצן המותקן על קצה האצבע. צג המחשב מופעל בשעה קבועה מידי בוקר ומזכיר לקשישים לאמוד את מצבם, למדוד את משקלם ואת לחץ הדם שלהם.

כך, למשל, מכשירי ניטור ותקשורת מרחוק מאפשרים ליותר קשישים לשמור על עצמאותם בביתם שלהם. בני המשפחה יכולים לעקוב אחר פעילות בן משפחה קשיש ממקום עבודתם באמצעות הצבת חיישנים על מקשים, מיקרוגלים וחפצים אחרים, תוך שהם מקבלים גישה לנתונים דרך פורטלים דיגיטליים. מכשירי הטלרפואה נמצאים בשימוש גם בבתי אבות ובבתי דיור מוגן, ומהווים אמצעי בטיחות נוסף.

צגי מחשב

נתוני הצג מועברים אל בן משפחה הנבחר כאיש קשר קרוב. צג המחשב, שנראה קצת כמו שעון מעורר, יכול להתחבר אל שקע טלפון נייח, לטלפון סלולארי או למחשב מיוחד המסופק לקשיש על ידי חברת הטלרפואה.

נציגי החברה מבחינים בסימנים החיוניים של הקשישים מידי יום, ועוקבים אחר מגמות השיפור או ההידרדרות במצבם. כך, למשל, ניתן לשלוח נתונים של שבועיים לקרדיולוג של המטופל על מנת שיקבל מידע בזמן אמת.

לחצני מצוקה

מסייעים לקשישים סיעודיים באמצעות הגברת ביטחונם האישי המורכב. באמצעות שימוש בלחצן מצוקה, ניתן להזעיק עזרה רפואית בכל עת, כאשר הקשיש חווה מצוקה בריאותית או אחרת כגון נפילה או פציעה. לחצנים אלו הפוכים את החיים לנוחים ופשוטים בהרבה.

קשישים סיעודיים, שנמצאו כמתאימים וזכאים לקבלת לחצן מצוקה, הם קשישים הזכאים לגמלת סיעוד, אותה הם יכולים להמיר, לפחות בחלק מהזמן, בהתקנת לחצן מצוקה.

מוקד מצוקה

הודות להתקדמות הטכנולוגית, קשישים סיעודיים יכולים להפעיל מוקד מצוקה בעת הצורך. מוקד זה מעניק מענה בכל מצב בו סובל קשיש ממצוקה בטיחותית או בריאותית.

אם חלה הדרדרות במצבו והוא נזקק לסיוע רפואי מיידי, או אפילו אם הוא פוחד מקולות הנשמעים סביב ביתו או ליד דלתו, הוא יכול להתקשר במהירות אל מוקד המצוקה ולבקש עזרה רפואית או לקבל הנחיות כיצד להתנהג עד שיוכל לגשת לרופא או שבן משפחה מגיע אל ביתו כדי לסייע לו.

שעון ניווט

עוקב אחר קשישים עם אלצהיימר הנוטים לשוטט. השעון מפעיל חיישנים ומערכת חירום לתגובה אישית של חברת הטלרפואה, המאתרת את מקום הימצאו של הקשיש ומפעילה סיוע בעת הצורך.

טכנולוגיית תקשורת ניידת בפס רחב

מאפשרת לאחיות לתקשר עם רופאים ולעדכן רשומות מטופל במהלך ביקורי בית.

מכשירי הטלרפואה מאפשרים לבני גיל הזהב לשמור על קשר מרחוק עם רופאים, באמצעות שיחה טלפונית או באמצעות שיחת וידיאו. אפשרויות אלו מפחיתות את הביקוש לביקורי בית רפואיים יקרים, והקשיש ובני משפחתו יודעים כי יקבלו טיפול וסיוע בכל עת ועבור כל מצב.

    קבלו יעוץ אובייקטיבי בחינם בנושא מעבר לדיור מוגן

    לייעוץ טלפוני חינם התקשרו

    077-7715471

    או מלאו את הפרטים:









    הרשמה מאובטחת. פרטיך נקלטים ליצירת קשר תוך כדי שמירה על פרטיותך.

    חייגו עכשיו צרו קשר